Pažymos dėl likviduojamo juridinio asmens dokumentų perdavimo toliau saugoti ar perduotinų toliau saugoti dokumentų neturėjimo, išdavimas
Paslauga teikiama juridiniams asmenims, likviduojantiems įmonę, kuri neturi teisių perėmėjo, pateikus likvidavimo faktą patvirtinančius dokumentus. Paslaugos gali kreiptis juridiniai asmenys, kuriuos teisės aktai įpareigoja perduoti savo veiklos dokumentus, kurių saugojimo terminas nepasibaigęs, tolesniam saugojimui, ar pažymos, patvirtinančios, kad dokumentų nėra. Perduodami juridinių asmenų ir nevalstybinių organizacijų dokumentai turi būti susisteminti į bylas pagal teisės aktų nustatytus reikalavimus. Bylos perduodamos pagal sudarytą sąrašą ir apyrašą. Dokumentų perdavimas toliau saugoti įforminamas dokumentų perdavimo aktu.
Prašymą suteikti paslaugą galima pateikti tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administraciją, taip pat Savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo skyrių ( Sėlių a. 22, 32110 Zarasai), registruotu laišku arba prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų. Pažyma, patvirtinanti, kad dokumentai priimti, arba patvirtinanti, kad dokumentų nėra, išduodama asmeniui tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administraciją, Savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo skyrių, registruotu laišku arba prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų. Taip pat su prašymu galima užsisakyti, kad Savivaldybės administracija pažymą iš karto perduotų Valstybės įmonei Registrų centrui
Prašymų dėl koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų teikimo priėmimas ir nagrinėjimas
Koordinuotai teikiamos švietimo pagalbos, socialinės ir sveikatos priežiūros paslaugos vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams) tada, kai atskirai teiktos ar teikiamos švietimo pagalbos, socialinės ar sveikatos priežiūros paslaugos yra neveiksmingos, neefektyvios ir neužtikrina vaiko gerovės.
Dėl koordinuotai teikiamų paslaugų prašymus gali teikti institucijos, įstaigos, organizacijos, teikusios ar teikiančios pavienes švietimo pagalbos, sveikatos priežiūros, socialines ar viešosios tvarkos užtikrinimo paslaugas; vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) kartu su pavienes švietimo pagalbos, socialines ar sveikatos priežiūros paslaugas teikusios ar teikiančios institucijos, įstaigos ar organizacijos siūlymu; minimalios priežiūros priemonės vykdytojas.
Prašymas dėl koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų pateikiamas raštu Zarasų rajono savivaldybės merui (asmeniui tiesiogiai atvykus) Zarasų rajono savivaldybės administracijos ,,viename langelyje“ (I aukštas, 105A kabinetas, Sėlių a. 22, 32210 Zarasai), per atstovą, atsiunčiamos paštu, per kurjerį, elektroniniu būdu per specialiai tam sukurtą informacinę sistemą (e. pristatymas); elektroniniu paštu (elektroninio pašto adresu info@zarasai.lt) prašymas turi būti pateiktas taip, kad būtų galima identifikuoti elektroninį parašą ir prašymą pateikusį asmenį).
Prašymą pateikęs asmuo apie priimtą sprendimą informuojamas raštu (prašyme nurodytu adresu), elektroninėmis priemonėmis, išsiunčiant paštu, per pasiuntinį arba įteikiamas asmeniui atvykus į instituciją.
Minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės vaikams skyrimas, pratęsimas, pakeitimas ir panaikinimas
Paslauga dėl vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių skyrimo, pakeitimo, pratęsimo ar panaikinimo teikiama tam teisę turintiems asmenims.
Prašymas dėl vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių skyrimo, pakeitimo, pratęsimo ar panaikinimo pateikiamas raštu Zarasų rajono savivaldybės merui. Prašymas gali būti pateiktas tiesiogiai atvykus į Zarasų rajono savivaldybės administracijos „vieną langelį“ (Sėlių a. 22, 32110 Zarasai, 105 kab.), siunčiamas paštu (adresuojama Zarasų rajono savivaldybės merui, Sėlių a. 22, 32110 Zarasai), per atstovą, elektroninėmis priemonėmis: elektroniniu būdu per specialiai tam sukurtą informacinę sistemą (e. pristatymas); elektroniniu paštu (elektroninio pašto adresu elektroninis prašymas turi būti pateiktas taip, kad būtų galima identifikuoti elektroninį parašą ir prašymą pateikusį asmenį).
Prašymą pateikęs asmuo apie priimtą sprendimą informuojamas raštu (prašyme nurodytu adresu) arba elektroninėmis priemonėmis.
Pažymos, patvirtinančios atsiskaitymą už valstybinės žemės nuomą, išdavimas
Ši paslauga apima prašymo išduoti pažymą apie deklaruotą ir sumokėtą valstybinės žemės mokestį, priėmimą ir pažymos išdavimą.
Prašymas teikiamas asmeniui arba jo atstovui tiesiogiai atvykus į Zarasų rajono savivaldybės administraciją Sėlių a. 22, 32110 Zarasai, I aukštas, 105A kab., II aukštas, 225 kab., atsiuntus prašymą paštu (Sėlių a. 22, 32110 Zarasai) ar per pasiuntinį, ar elektroninėmis priemonėmis: elektroniniu būdu per specialiai tam sukurtą informacinę sistemą E. pristatymas; elektroniniu paštu info@zarasai.lt (elektroninio pašto adresu elektroninis prašymas turi būti pateiktas taip, kad būtų galima identifikuoti elektroninį parašą ir prašymą pateikusį asmenį), arba Elektroninės valdžios vartų pagalba.
Paslauga yra įvykdyta, kai pažymos vienas egzempliorius atiduodamas asmeniui prašyme nurodytu būdu: jam tiesiogiai atvykus į Zarasų rajono savivaldybės administracijos Finansų skyrių (II aukštas, 225 kab., Sėlių a. 22, 32110 Zarasai), arba prašyme nurodytais būdais (išsiunčiamas paštu nurodytu adresu arba elektroninėmis priemonėmis) arba Elektroninės valdžios vartų pagalba.
Prašymų dėl žemės nuomos mokesčio permokų grąžinimo bei dėl neteisingai sumokėtų mokesčių grąžinimo ir/ar užskaitymo priėmimas
Paslauga teikiama fiziniams ir juridiniams asmenims, turintiems valstybinės žemės nuomos mokesčio permoką arba neteisingai sumokėjusiems kitą mokestį.
Valstybinės žemės nuomos mokesčio permoka grąžinama nuomos mokesčio mokėtojui pateikus raštišką prašymą dėl nuomos mokesčio užskaitymo ar neteisingai sumokėto mokesčio grąžinimo/užskaitymo, jungiantis per Elektroninius valdžios vartus, raštu, asmeniui arba jo įgaliotam asmeniui tiesiogiai atvykus į Zarasų rajono savivaldybės administracija – I aukštas, 105A kab., II aukštas, 225 kab., (Sėlių a. 22, 32110 Zarasai), paštu (adresu Sėlių a. 22, 32110 Zarasai), per pasiuntinį, ar elektroninėmis priemonėmis: elektroniniu būdu per specialiai tam sukurtą informacinę sistemą (e. pristatymas); elektroniniu paštu (elektroninio pašto adresu elektroninis prašymas turi būti pateiktas taip, kad būtų galima identifikuoti elektroninį parašą ir prašymą pateikusį asmenį) arba Elektroninės valdžios vartų portalo pagalba.
Paslauga skaitoma įvykdyta, kai kredito įstaigose nurašomos lėšos iš Zarasų rajono savivaldybės administracijos bankinės sąskaitos. Atsakymas asmeniui pateikiamas jam tiesiogiai atvykus į Zarasų rajono savivaldybės administracijos Finansų skyrių (II aukštas, 225 kab., Sėlių a. 22, 32110 Zarasai), arba prašyme nurodytais būdais (išsiunčiamas paštu nurodytu adresu arba elektroninėmis priemonėmis) arba Elektroninės valdžios vartų portalo pagalba.
Juridinių asmenų valstybinės žemės nuomos mokesčio deklaracijų priėmimas ir tvirtinimas
Įmonės, organizacijos, garažų eksploatavimo bendrijos, kurioms nuosavybės teise priklauso pastatai, statiniai ar patalpos, nuomojantys (naudojantys) valstybinius žemės sklypus (jeigu ir nėra sudarytos valstybinės žemės nuomos sutartys) turi užpildyti valstybinės žemės nuomos mokesčio mokėtojo deklaraciją.
Deklaracija teikiama raštu Zarasų rajono savivaldybės administracijos Finansų skyriui asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją, atsiuntus deklaraciją paštu ar per pasiuntinį, elektroniniais ryšiais elektroninio pašto adresu jolanta.saladziene@zarasai.lt, finansai@zarasai.lt, jei yra galimybė identifikuoti pareiškėją arba elektroniniu būdu – Elektroninės valdžios vartais.
Paslauga yra įvykdyta, kai patvirtintas vienas deklaracijos egzempliorius atiduodamas asmeniui, jam tiesiogiai atvykus į Zarasų rajono savivaldybės administracijos Finansų skyrių (II aukštas, 225 kab., Sėlių a. 22, 32110 Zarasai), išsiunčiamas paštu juridinio asmens deklaracijoje nurodytu adresu arba elektroninėmis priemonėmis, Elektroninės valdžios vartų pagalba.
Dėmesio! Užsakant šią elektroninę paslaugą, reikės pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu, t. y. naudojantis asmens tapatybės kortele, mobiliuoju parašu arba USB laikmena.
Fizinių ir juridinių asmenų prašymų dėl privačios žemės, valstybinės žemės nuomos ir nekilnojamo turto mokesčių lengvatų priėmimas
Paslauga teikiama asmenims, turintiems Zarasų rajono savivaldybės teritorijoje nekilnojamojo turto, žemės ar nuomojantiems (naudojantiems) valstybinę žemę, jeigu šiems asmenims praėjusiais kalendoriniais bei einamaisiais metais rajono Savivaldybės taryba individualiu Tarybos sprendimu nebuvo suteikusi vieno iš šių mokesčių lengvatos ir prašymas taikyti mokesčio lengvatą už einamuosius metus pateiktas iki einamųjų metų gruodžio 1 d.
Individualūs asmenų prašymai dėl sumažinimo ar atleidimo nuo vieno iš šių: žemės, valstybinės žemės nuomos, nekilnojamojo turto mokesčių pateikiami jungiantis per elektroninius valdžios vartus, raštu, asmeniui arba jo įgaliotam asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją Zarasų rajono savivaldybės administracija – I aukštas, 105A kab., (Sėlių a. 22, 32110 Zarasai), paštu (adresu Sėlių a. 22, 32110 Zarasai), per pasiuntinį, ar elektroninėmis priemonėmis: elektroniniu būdu per specialiai tam sukurtą informacinę sistemą (e. pristatymas); elektroniniu paštu (elektroninio pašto adresu elektroninis prašymas turi būti pateiktas taip, kad būtų galima identifikuoti elektroninį parašą ir prašymą pateikusį asmenį), Elektroninės valdžios vartų priemonėmis.
Atsakymas asmeniui pateikiamas jam tiesiogiai atvykus į Zarasų rajono savivaldybės administracijos Finansų skyrių (Sėlių a. 22, 32110 Zarasai), arba prašyme nurodytais būdais (išsiunčiamas paštu nurodytu adresu arba elektroninėmis priemonėmis).
Archyvinių dokumentų išrašų, nuorašų ar kopijų iš savivaldybės veiklos archyvo ir (arba) likviduotų juridinių asmenų archyvo išdavimas
Paslauga teikiama asmenims, norintiems gauti Savivaldybės administracijos archyve saugomų dokumentų, kuriais patvirtintas tam tikras juridinis faktas, išrašus, nuorašus ar kopijas.
Prašymas teikiamas raštu tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administraciją Sėlių a. 22, 32110 Zarasai, atsiuntus jį paštu, per pasiuntinį arba elektroninėmis priemonėmis (oficialiu Savivaldybės administracijos el. pašto adresu info@zarasai.lt (jeigu yra galimybė identifikuoti paslaugos gavėją) ar prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų (jeigu yra galimybė prašymą pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu (galima naudoti asmens tapatybės kortelę, mobiliuosius įrenginius, specialią USB laikmeną, kortelę ir skaitytuvą ar kt.).
Archyvinių dokumentų išrašus, nuorašus ar kopijas galima atsiimti atvykus į Savivaldybės administracijos „Vieno langelio“ patalpas, esančias I a., 105 kab. (po pranešimo apie paslaugos įvykdymą), gauti paštu, el. paštu arba per E. pristatymo informacinę sistemą arba Eektroninės valdžios vartų pagalba.
Pažymos apie darbo stažą ir / arba pajamas bei dokumentų išrašų, nuorašų ir kopijų išdavimas iš savivaldybės veiklos archyvo ir / arba likviduotų juridinių asmenų archyvo
Paslauga teikiama asmenims, kuriems reikalingi duomenys apie darbo stažą bei gautas pajamas ar kitus juridinius faktus iš Savivaldybės administracijos veiklos archyvo ir / arba likviduotų juridinių asmenų archyvo. Prašymą suteikti paslaugą galima pateikti tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administraciją (Sėlių a. 22, 32110 Zarasai, 105 kab.), seniūniją, kurios teritorijoje dirbo, registruotu laišku, E. pristatymas sistemos priemonėmis.
Pažyma apie darbo stažą ir / arba pajamas iš savivaldybės veiklos archyvo ir / arba likviduotų juridinių asmenų archyvo išduodama asmeniui tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo skyrių, registruotu laišku arba E. pristatymo sistemos pagalba.